søndag den 7. april 2013

Fødselsdags GiveAway

Bloggen bliver 2 år d. 16. April og det må jo fejres.

Derfor vil jeg sætte gang i en giveaway.

Reglerne er vidst rimelig standard

1 lod for kommentar
2 lodder for kommentar og fast læser
3 lodder for kommentar, fast læser og reklame på din blog

Det er alt sammen meget godt. Men jeg synes der skal være en fordel ved flere deltager eller er der jo ingen rigtig grund til at minimere sine egne chancer for at vinde.

Ved under 10 deltager er præmien:

Michael Kamp's 'Moln'
Pernille Eybye's 'I Pandoras æske'
og
en bage form

Ved 11-15 deltager er præmien:

Michael Kamp's 'Moln'
Pernille Eybye's 'I Pandoras æske'
en bage form
og
Et sæt ørenringe fra Glitter med blomster i noget metal
Et sæt ørenringe angiveligt fra Kenya i plastik
Ved 16-20 deltager er præmien:

Michael Kamp's 'Moln'
Pernille Eybye's 'I Pandoras æske'
en bage form
Et sæt ørenringe fra Glitter med blomster i noget metal
Et sæt ørenringe angiveligt fra Kenya i plastik
og
18 røgelsespinde med rosen duft
Et sæt ørenringe med røde roser (hjemmelavet i fimo)
Ved over 21 deltager er præmien:

Michael Kamp's 'Moln'
Pernille Eybye's 'I Pandoras æske'
en bage form
Et sæt ørenringe fra Glitter med blomster i noget metal
Et sæt ørenringe angiveligt fra Kenya i plastik
18 røgelsespinde med rosen duft
Et sæt ørenringe med røde roser (hjemmelavet i fimo)
og
Maybeline Eyestudio 120 Pink Fizz
Blå smykkepose


Giveaway'en vil være åben til 16. April kl. 19.00.

OBS: Præmien sendes kun indenfor Danmark.

Nu er det ikke altid til at finde på noget at skrive i sådan en kommentar så jeg har et spørgsmål til at komme igang på:

Hvor vil du helst hen på sommerferie?

Læg desuden lige et link til din blog eller en email til kontakt


20 kommentarer:

En Underlig Fisk sagde ...

Tak for chancen.
jeg vil gerne i sommerhus her i danmark, og håbe på godt vejr.

En Underlig Fisk sagde ...

Og tillykke med bloggens fødselsdag.

En Underlig Fisk sagde ...

Ups igen. jeg er vist glemsom i dag. deltager med 1 lod.

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Lækkert er helt sikkert med på to lodder. Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

Pia sagde ...

Haps... 2 lodder til mig :-) Håber rigtig mange deltager, så JEG kan løbe af med den store lækre præmie ;-D

Unknown sagde ...

Deltager med to lodder :D
Håber også du har lyst til at være med i min giveaway på på 500 kr. til footway http://vinterfryd.dk/footway-giveaway/
Hilsen vinterfryd.dk (mvinter@vinterfryd.dk)

Unknown sagde ...

Jeg er med på 2 lodder! Jeg følger dig via bloglovin da det er det jeg bruger mest ;-)
Mvh Maria Møller
mariamoeller@live.dk

Maja sagde ...

Jeg er med på 2 lodder :)

Jeg drømmer om at komme til Japan eller Cuba :) det kunne være vildt spændende...! Men min SU rækker ikke så langt, så det må blive en gang i fremtiden... Tror den står på en dejlig tur til Rømø i sommerhus i år :)

Unknown sagde ...

Rigtig fed præmie!
Vi satser på en tur til normandiet - igen igen - Vi er betontosser så vi skal ned og se bunkers og andre krigsting :)

Pia sagde ...

Uha det ville være dejligt med en rejse til en af de græske øer, men er gift med en mand som ikke vil uden for matriklen så det bli'r ved drømmen...........
Deltager med 1 lod

Anna sagde ...

Deltager med 1 lod.

Vil gerne til Frankrig - der har jeg ikke været i mange år. Kunne godt bruge noget varme ;)

Anna Hansen
offentliganna@gmail.com

ChristinaChili. sagde ...

To lodder til mig!

Jeg skal til Samsø festival, og så krydser jeg fingre for London (har en lille shopaholic i maven!)

christinachili.blogspot.com

Mie Louise Nielsen sagde ...

deltager med 1 lod!
Jeg vil helst fra Danmark fx Kenya

Unknown sagde ...

3 lodder. :-)
Reklameret på denne diy-blog:
http://diytildigframig.blogspot.dk/


Og jeg gad helt vildt godt på en rideferie i Island, og ride på islandske heste! Min drøm, pt. :-)

Louise Hede sagde ...

Jeg deltager med 1 lod. Og vil rigtig gerne bare et sted hen med sol, varme og strand

Louisehede1989@gmail.com

Majasol sagde ...

Jeg deltager med et lod. Da jeg bliver mor denne sommer, vil jeg helst gerne tilbringe min sommerferie i vante omgivelset. Altså herhjemme.

Majasolsblog@gmail.com
onebabybump.wordpress.com

Kjerstine sagde ...

2 stk lodder herfra

Jeg ville ELSKE at komme en tur til Frankrig :-)

ByKirsti sagde ...

3 lodder til mig

kig gerne forbi min giveaway og del gerne din egen i fb gruppen danske giveaways

kirsti_mt@hotmail.dk

gosia zee sagde ...

så er jeg no.21!
jeg vil gerne til VARMT STED...

Unknown sagde ...

Ej hvor lækkert <3 stort tillykke med bloggens 2 år ;)

Smider 2 lodder i puljen ;)

Jeg er mest til ferie her i dk ;)

Bettinalissa@gmail.com